Умови гарантійного та післягарантійного обслуговування

Наш інтернет-магазин надає офіційну гарантію від виробника на всю продукцію, що реалізується. Терміни гарантії залежать від обраної Вами продукції, детальнішу інформацію Ви можете дізнатися в описі товару або у менеджерів магазину.

 

У випадку, поломки або несправності виробу протягом гарантійного терміну, ви повинні повідомити нам про це по телефону: або електронною поштою: order.custom.respect@gmail.com із зазначенням дати покупки, ПІБ, несправності, докладним описом умов експлуатації. 

 

Майстер сервісного відділу проведе діагностику товару та після підтвердження дефекту здійснить гарантійний ремонт, заміну несправної частини або заміну на аналогічний товар, за неможливості ремонту.

 

Якщо під час проведення майстром діагностики виявляється, що причина поломки (несправності) пов'язані з порушенням правил експлуатації чи експлуатаційними навантаженнями, то гарантійному ремонті чи обміні товару Вам буде відмовлено.

 

Якщо на момент гарантійного обміну аналогічний товар відсутній у продажу, клієнт має право придбати будь-які інші товари з асортименту в наявності з відповідним перерахунком вартості, або отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому надходженні відповідного товару в продаж.

 

Зверніть увагу:



Відшкодування вартості доставки товару

Належної якості. При поверненні товару належної якості вартість доставки товару та пересилання не компенсується.

Неналежної якості. При поверненні товару неналежної якості за умови, що недолік виник не з вини клієнта, ми відшкодуємо вартість доставки.

 

 

Умови повернення та обміну

Як повернути чи обміняти товар, який вам не підійшов?

Придбали товар, але зрозуміли, що він вам із якихось причин не підходить? Не хвилюйтесь, ви завжди можете звернутися до нас для розгляду можливості заміни чи повернення товару.

 

Повернення та обмін можливе при дотриманні наступних умов:

Як повернути товар, якщо ви знайшли заводський шлюб при першому використанні?

Не кожну проблему можна виявити при поверхневому огляді. Якщо ви виявили дефект після того, як прийняли замовлення, його можна повернути назад. Для цього необхідно звернутися до менеджерів інтернет-магазину, ми опрацюємо ваш запит та вирішимо його у найкоротші терміни.

 

Якщо ви не впевнені, що виявлена вами несправність є шлюбом або з якихось причин ви просто не можете використовувати ваш товар за призначенням, зателефонуйте нашим фахівцям, Вам підкажуть, як діяти далі.